Skola jobb o namnskyltar...

Hej. Ja det var ju ett tag sedan jag var här nu.... Varit fullt upp i skolan och med jobbet...
Var och praktiserade på ett dagcenter nu i 4 veckor, tivdes som fisken i vattnet.

Nu är det bara en månad kvar så är jag färdigutbildad undersköterska ska bli så skönt att äntligen ha en ordentlig utbildning...

Nu är det ju alla smådetaljer som ska fixas fick gjort en jobblegitimation och nu är det namnbricka jag måste skaffa.. Hitta en bra sida skyltmax.se de hade grymt med utbud och man kunde få små bilder i skylten oxå...

DU kan även få dina skyltar gratis när du beställer därifrån därav detta inläggwt idag man skulle skriva ordet
aktiebolag samt  lagerbolag man behövde bara lägga ut länkarna till deras hemsidor.. 


http://www.aktiebolagnu.se

 

http://www.aktiebolagnu.se/lagerbolag


Mycket bra erbjudande måste jag säga speciellt nu när skyltar och så inte är det man prioriterar högst med dagens ekonomi...

Men gå in på deras hemsida.:  www.skyltmax.se

jag lovar att ni kommer hitta något...

Btw hade 1.5 år med älsklingen i Söndags och bott 9 månader ihop <3 Älskar dig mer än livet själv bejbi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0